Yeni Yıl Yeni Yıl Yeni Yıl Herkese Kutlu olsun !

Amanın koskoca bir yıl daha bitiyordu..

Peki şuan için de bulunduğun ve birkaç güne bitecek yılın değerlendirmesi yapıldı mı?

Geçtiğimiz yılda planladığın veya hayal ettiğin olayların kaçını gerçekleştirdin?

Aslında bu sorular uzar gider.. Bir bakıma da bunları daha 2018'e girmemişken bir liste yapıp düşünmekte yararlı olabilir:) Belki gerçekleştirmediklerini 2018 için yapabilirsin. Tabi Yılbaşını kutluyoruz hooop 1 Ocak gününe mucizelerle uyanmıyoruz:) ama hayal etmen ve bunlar için bir hareket etmen için bile bir tarih belirlemen güzel bence.

Peki benim için 2017 nasıl geçti? 2016 Yılından daha az seyahat ettiğim, biraz ayrılık biraz hüzün:) Eğitmenliğe döndüğüm ve spor anlamında mükemmel bir yıl oldu. Daha az seyahat biraz can sıkıcıydı ama 2016 ya baktığımda hayata bakış açım 2017 de değişime uğradı. Farkındalığım arttı, daha çok kişisel gelişim kitapları ile haşır neşir oldum (tabi bunları anlayarak okumak şartıyla:)) ve spor ile hem fiziksel hemde mental olarak rahatlama yaşadım. Uzun zamandır bu kadar yoğun spor yapmadığımı anladım, aslında uzun yıllardır sporun içindeyim ama bu kadar yapan olarak değil, yaptıran olarak daha aktiftim:) Sonrasında ofis hayatına geçince kendim için spor yapma ihtiyacı duydum ve sonuç haftanın her günü salondayım:)(Tabi bunun bir diğer nedeni ders vermem)

2018 den beklentim demeyeyim de aklımda gerçekleştirmek istediklerim; daha çok spor daha çok seyahat:) sanırım benim hayatta zevk aldığım 2 şey bu; SPOR ve SEYAHAT ! Bu sene ki hedeflerimin bazıları biraz zorlanabileceğim bazıları ise basit şeyler.

Hiçbir şey hayatta imkansız değildir ! Hayal et ve gerçekleştir. Bence hiçbir hayalin sınırı olamaz.Mesela örnek olarak; hiç yurtdışına çıkmadın ve korkuyor musun tek başına çıkmaktan? o zaman bu sene en ucuz Ülke ile buna başla ve sakın korkma ! Çok güzel birşey bence:) Spor yap, daha çok keşfet ve kendini her zaman bir adım yukarıya çıkarmaya çalış. Kimseyle yarış halinde olma ! Unutma tek rakibin sensin (Hayır THY değil:)) Kendi durum ve koşullarında mutlu ol. Kendi Dünyanı sen güzelleştir ! Bu DÜNYA senin. Yaşa ve Hisset !

Herkese musssmutlu yıllar olsun !



Yorumlar

Popüler Yayınlar