Deneme bir ki

Öncelikle kısa bir kendini tanıtma metniyle başlıyorum. Adım Hilal ve blog açma amacım kendi imkanlarımla gezip gördüğüm yerler hakkında işe yarar bilgiler verip, benim yaptığım yanlışlara düşmemenizi sağlamak. Birde ek olarak biraz tavsiye biraz spor derken okunulası bir blog ile sizlerleyim:)

Öncelikle blogun ismi neden From The Travellers Eye dersek, instagram hesabımın adı olduğu için:) Aslında ilk başta 'Bayan Mikser' olarak düşünmüştüm. Bunun nedeni ise, küçükken etrafı çok karıştırdığım için bana Mikser derlerdi. Hani normal çocuklar gibi değil ama, bildiğin bunun hakkını veriyordum. Mesela annem beni misafirliğe götürmeye korkarmış malum küçük kızımızın namı yürümüş gitmiş, o kapıdan girince insanlarda korku oluşurmuş birde karıştırmakla kalmayıp arada zararlarımda varmış:) İşte dedim ki küçükken ortalığı karıştırıyordum şimdi ise Dünyayı gezerek karıştırayım:) Malum yaş ilerleyince ev karıştırmak biraz garip kaçıyor eee illa bir şeyler karışacak :) Hem gezmeyi hem de üretmeyi severim bu yüzden meslek olayım biraz karışık. Spor eğitmenliği ile başlayıp şuan son olarak Basketbol Federasyonu Milli takımlarda devam eden bir kariyer ve tabi araya sıkışmış onlarca meslek dalı. Amacım günlük gibi yazmak değil burada, ben yaptığım Yurtiçi ve Yurtdışı seyahatlerimi çok düşük bütçeler ile gayet verimli yapıyorum ve bunları artık paylaşmam gerektiğini düşündüm. Biraz daha paylaşmazsam hiç bitmeyecek ‘Nasıl bu kadar çok seyahat ediyorsun?’ soruları. Sanmayın ki ay sonunda maaşım için kamyon geliyor işyerime:) gayet orta düzeyde sayılabilecek bir maaşım var ve aileden sıfır destekle bu tutkumu gerçekleştiriyorum.
Sadece gezi mi peki bu bloğun amacı? Tabi ki hayır. Yukarıda bahsettiğim gibi Spor eğitmenliği ile başladığım çalışma hayatına ve spor benim hep hayatımın bir parçası idi. Spor okulu Basketbol antrenörlüğü, Yüzme eğitmeni, Fitness eğitmeni ve asıl uzmanlık olan Pilates eğitmenliklerim var. Fakat benim için her zaman özel yeri olan ve en uzun yaptığım iş Pilates eğitmenliğimdir. Bu sebeple bu blog size naçizane spor tavsiyeleri verecek veya spor yapmanız için yerler itina ile tavsiye edilecektir:) 

Kendinize iyi bakmayı unutmayın! J



Yorumlar

Popüler Yayınlar